Grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Nekokybiškų Prekių (kai maisto prekės yra pažeistos) grąžinimo atveju, pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai pardavėjas negali pristatyti analogiškų Prekių, jis įsipareigoja grąžinti Jums už prekes sumokėtus pinigus.

2. Apie nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el. paštu sveiki@sotukai.lt tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra pristatomos.

3. Grąžinant ar keičiant E. Parduotuvėje įsigytas Prekes, Jūsų paprašysime užpildyti pateiktą Prekių grąžinimo ar keitimo raštą.

4. Atsižvelgiant į pardavėjo siūlomų Prekių rūšį, Jūs tą pačią kalendorinę dieną nuo Prekių pristatymo dienos, turite teisę pareikšti pardavėjui pretenziją dėl vėliau pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju pardavėjas įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 1 (vieną) darbo dieną ir, esant pagrįstai pretenzijai, pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus prekėmis arba grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus.

5. Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

6. Prekių gražinimo sąlygos nėra taikomos:

6.1. Kai prekės yra greitai gendančios ar prekių galiojimo laikas yra trumpas;

6.2. Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių.

Grąžinimo sąlygos

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

3. Grąžinant būtina pateikti užsakymo numerį.

4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nuplėštos apsauginės plėvelės, pakeistos sudedamosios dalys ar kiti elementai).